Często zadawane pytania

Zamówienie
Płatność
Dostawa
Wymiana, zwroty, reklamacje
Więcej pytań

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta tak szybko jak to możliwe w wiadomości email info@kulina.pl.
Po przekazaniu zamówienia kurierowi firmy przewozowe nie pozwalają na anulowanie lub zmianę zamówienia.
Jeśli chcesz zamówić dodatkowy produkt lub wymienić produkty, z przyjemnością wyślemy Ci towar bezpłatnie w osobnej przesyłce, dzięki czemu nie będziesz musiał czekać na dostawę i zwrot oryginalnego zamówienia.
Jeśli otrzymałeś przesyłkę, ale nie jesteś już nią zainteresowany, możesz po prostu zwrócić ją za darmo.
W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat procedury zwrotu, przejdź do: https://www.kulina.pl/wszystko-o-zakupach/w-jaki-spsob-zwrot-produktow/

Jak otrzymam fakturę za zamówienie?

Fakturę elektroniczną za zamówienie wyślemy e-mailem, gdy tylko przekażemy paczkę wybranemu kurierowi.

Gdzie znajdę status mojego zamówienia?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem Kulina.pl, informacje o stanie zamówienia możesz znaleźć po zalogowaniu się na swoje konto w sekcji Moje konto — Moje zamówienia. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię również poprzez e-mail, który podałeś przy składaniu zamówienia. Przesyłkę możesz również śledzić w systemie firmy transportowej - więcej informacji znajdziesz tutaj 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Zamówienie należy złożyć za pośrednictwem sklepu internetowego lub przesłać do nas emailem. Chętnie jednak poprowadzimy Cię przez proces składania zamówienia online przez telefon, wystarczy zadzwonić pod numer +48 22 688 78 07 a z przyjemnością ci pomożemy.

Jakie metody płatności są akceptowane?

Zapłać tak, jak lubisz. W Kulinie znajdziesz wszystkie popularne metody płatności. Szczegółowe informacje znajdziesz pod tym linkiem https://www.kulina.pl/wszystko-o-zakupach/wszystko-o-platnosciach.

Czy transakcje płatnicze są bezpieczne?

Kładziemy duży nacisk na bezpieczeństwo operacji i transakcji. Dane, które podajesz podczas rejestracji są wykorzystywane wyłącznie przez firmę Kulina. Wszystkie dane osobowe są traktowane jako poufne i traktowane zgodnie z przepisami ustawy „O ochronie danych osobowych". Korzystamy z najnowocześniejszych technologii bezpieczeństwa, aby zabezpieczyć transakcje płatnicze online.

W jaki sposób użyć kodu rabatowego?

Dodaj towar do koszyka. W pierwszym kroku koszyka zaznacz pole „Mam kod rabatowy/bon upominkowy". Następnie zobaczysz pole, w którym możesz wpisać kod rabatowy:
Potwierdź przyciskiem „Dodaj". Jeśli podany kod rabatowy jest ważny, ceny zostaną przeliczone z uwzględnieniem rabatu, a system wyświetli nową wartość Twojego koszyka.

Czy mogę użyć kilku kodów na raz?

W jednym zamówieniu można użyć tylko jednego kodu. Wyjątkiem są Bony Podarunkowe - tutaj zapewniamy możliwość zastosowania kodu rabatowego i jednoczesnej zapłaty Bonem Podarunkowym, prosimy o kontakt pod adresem info@kulina.pl, ponieważ musimy dodać jeden z kodów ręcznie, po otrzymaniu zamówienia. Ta ręczna korekta ogranicza opcje płatności do płatności za pobraniem lub przelewem bankowym, ponieważ obniżamy ostateczną cenę po wysłaniu zamówienia.

W jaki sposób zrealizować bon podarunkowy

Ponieważ wiemy, jak trudno czasem wybrać prezent (zwłaszcza, jeśli dana osoba „niczego nie potrzebuje"), przygotowaliśmy dla Ciebie Vouchery Podarunkowe – z WYJĄTKOWYMI i NIETYPOWYMI warunkami korzystania. Na serio! Poznaj szczegóły tutaj: https://www.kulina.pl/kupony-prezentowe/.

Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Tak, jeśli wartość Twojego zamówienia przekroczy 500 zł, wysyłka jest darmowa. Nie dotyczy to dostawy na ponadwymiarowej palecie, za którą zawsze naliczana jest opłata.

Ile kosztuje wysyłka?

Koszt wysyłki różni się w zależności od wybranej metody dostawy. Wszystkie informacje o kurierach i punktach dostaw wraz z cennikiem znajdziesz na https://www.kulina.pl/wszystko-o-zakupach/wszystko-o-opcjach-dostawy/

Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Tak, możesz odebrać towar osobiście w jednym z punktów dostawy Packeta. Listę oddziałów i bardziej szczegółowe informacje o tej opcji znajdziesz tutaj: https://www.packeta.pl/oddzialy/.

Jaki jest czas dostawy?

Wszystkie towary, które widzisz na stronie, mamy w magazynie. Twoje zamówienie przekazujemy kurierowi następnego dnia roboczego (przy płatności przelewem czas dostawy wydłuża się o 1-2 dni robocze). W koszyku zobaczysz szacowany czas dostawy.

Czy muszę zorganizować zwrot na własny koszt?

Świadczymy usługi najwyższej jakości, także w zakresie zwrotu produktów. Jeśli wybierzesz odbiór produktów przez kuriera DPD, przyniesiesz produkty do punktu DPD Pickup, wysyłka zwrotna będzie bezpłatna.

Jeśli zdecydujesz się skorzystać z usług własnego przewoźnika, wyślij nam kopię paragonu, a my zwrócimy Ci koszt przesyłki zwrotnej.

Więcej informacji znajdziesz na: https://www.kulina.pl/wszystko-o-zakupach/w-jaki-spsob-zwrot-produktow/.

Czy zwracacie pieniądze za wysyłkę?

Jeśli odeślesz całe zamówienie, zwrócimy Ci również pieniądze za wysyłkę. W przypadku zwrotu tylko niektórych produktów zwracamy tylko cenę tych produktów.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?

Jeśli zapłaciłeś przez bramkę GoPay/Stripe (płatność kartą kredytową/debetową, przelew natychmiastowy, GooglePay lub ApplePay), kwota zostanie zwrócona na konto powiązane z kartą debetową/kredytową, z której dokonano płatności. W przypadku płatności za pobraniem lub zwykłym przelewem bankowym, środki przelejemy na konto wskazane w formularzu zwrotu (drukowanym lub online). Zwrot zostanie dokonany w ciągu 7 dni (najpóźniej) od daty dostarczenia zwracanego towaru do naszego magazynu.

Ile czasu trwa procedura reklamacyjna?

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od dostarczenia reklamowanego towaru do naszego magazynu.

Jak wygląda procedura reklamacji?

Wyślij nam produkt bezpłatnie za pośrednictwem kuriera DPD lub zostaw go w punkcie odbioru DPD.
Możesz śledzić status swojej reklamacji w aplikacji Retino. Po utworzeniu wniosku otrzymasz link wraz z informacją o procedurze.
For more information visit: https:///www.kulina.pl/wszystko-o-zakupach/reklamacja-i-zwrot/.

Jak zapakować produkty do zwrotu i co powinna zawierać paczka?

Odeślij produkty, które chcesz zwrócić, w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, wraz z wydrukowanym formularzem zwrotu (jeśli nie masz już wersji drukowanej, wypełnij formularz online TUTAJ).
Zapakuj produkty tak, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. Użyj gazety lub folii bąbelkowej, do pakowania bardziej delikatnych produktów.

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymam pieniędzy w ciągu 14 dni od zwrotu?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w wiadomości email info@kulina.pl, natychmiast sprawdzimy Twój zwrot.

Co mam zrobić, jeśli otrzymałem coś innego lub jeśli czegoś brakuje?

Poinformuj nas o tym przez formularz TUTAJ i wybierz odpowiedni rodzaj zgłoszenia. Jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą i pomożemy rozwiązać problem zgodnie z Twoimi oczekiwaniami

Nie wiem jakie noże (garnki, patelnie...) wybrać. Czy ktoś może mi doradzić?

Oczywiście, z przyjemnością. Jeśli szukasz podstawowego wyposażenia kuchennego (noży, garnków, patelni, grilli...) przygotowaliśmy dla Ciebie kompletne poradniki zakupowe: https://www.https://www.kulina.pl/zakupowy-doradca/. Możesz do nas także napisać lub zadzwonić. Jesteśmy tu dla Ciebie.

Chciałbym/chciałabym wybrać u Was prezent. Czy możecie mi doradzić?

Z przyjemnością. Przygotowaliśmy dla Ciebie poradniki prezentowe - niezależnie od tego, czy szukasz prezentu na ślub, dla męża lub żony, dla miłośnika jedzenia lub wina, zawsze znajdziesz tu mnóstwo inspiracji.
Zapoznaj się z naszymi poradnikami prezentowymi, a na pewno coś wybierzesz: https://www.kulina.pl/prezentowy-doradca/.

Chciałbym kupić prezent w Kulinie. Czy możecie mi doradzić?

Z przyjemnością! Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka poradników prezentowych - niezależnie od tego, czy szukasz prezentu na ślub, dla męża lub żony, miłośnika gotowania czy wina, zawsze znajdziesz tam mnóstwo inspiracji.
Zajrzyj do naszych poradników prezentowych, a jesteśmy pewni, że wybierzesz coś dla siebie: https://www.kulina.pl/prezentowy-doradca/.

Czy mogę kupić u was voucher prezentowy?

Tak, ale nasze bony podarunkowe to coś więcej niż zwykłe bony podarunkowe. Są PONADstandardowe i mają niestandardowe warunki korzystania (np. zwrócimy pełną wartość vouchera obdarowanemu, jeśli nie uda mu się niczego wybrać, co jest raczej mało prawdopodobne). Na serio!
Zobacz więcej tutaj: https://www.kulina.pl/kupony-prezentowe/.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas wiadomość email info@kulina.pl a z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.