Reklamacje

W jaki sposób - składanie reklamacji

Zwroty i reklamacje nigdy nie były prostsze! Zawsze masz możliwość odstąpienia od zakupu w ciągu 60 dni bez podania przyczyny. Jak to zrobić?

Dla produktów o standardowych rozmiarach (do 30 kg i do 60 cm długości)

Pencil

Wypełnij formularz

Wypełnij formularz reklamacji tutaj.

Box

Starannie zapakuj produkty, które odsyłasz

Odeślij do nas reklamowany towar. Będziemy wdzięczni, gdybyś mógł dołączyć do paczki numer zamówienia lub imię i nazwisko (po prostu napisz to na kartce papieru), abyśmy mogli jak najszybciej zidentyfikować przesyłkę.

Zapakuj produkt w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Użyj gazet lub folii bąbelkowej, aby zabezpieczyć delikatne produkty.

Return

Jak odesłać paczkę?

Towar odbierzemy bezpłatnie z Twojego domu lub biura za pośrednictwem firmy DPD.

Zwrot jest bezpłatny.

Bank

Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji

Rozpatrzymy Twoją zgłoszenie w ciągu 30 dni. Dołożymy wszelkich starań, aby zrobić to jak najszybciej. W przypadkach, gdy rozpatrzenie reklamacji nie jest zależne od producenta, możesz oczekiwać, że reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu jednego tygodnia.

Dla produktów o ponadstandardowych rozmiarach (ponad 30 kg i dłuższych niż 60 cm)

Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby umówić się na odbiór przedmiotów ponadgabarytowych.

E-mail: info@kulina.pl

Zwroty/reklamacje - praktyczne informacje

  • Jeśli opakowanie lub produkty są widocznie uszkodzone w momencie dostawy, prosimy o zrobienie zdjęć przed i po rozpakowaniu i przesłanie ich do nas e-mailem najpóźniej w ciągu 24 godzin na adres info@kulina.pl. Możesz też wysłać zdjęcia jako załącznik wypełniając online formularz reklamacji.
  • W przypadku odsyłania produktów w naszym pudełku należy oderwać oryginalną etykietę wysyłkową z adresem lub nakleić na nią nową, tak aby oryginalna była niewidoczna.
  • Status procesu zwrotu/reklamacji możesz śledzić w aplikacji Retino. Jeśli wypełniłeś formularz zwrotu/reklamacji online, otrzymasz od razu link do śledzenia statusu Twojej sprawy oraz do bezpośredniej komunikacji z obsługą klienta poprzez e-mail. Jeśli skorzystasz z drukowanego formularza zwrotu, który jest dołączony do każdego z naszych zamówień, po dostarczeniu przesyłki do naszego magazynu otrzymasz link do śledzenia statusu zwrotu/reklamacji.
  • Procedura reklamacji jest częścią regulaminu sklepu.

Metody zwrotu

DPD

Odbiór z dowolnego adresu przez kuriera DPD.

Zobacz więcej Zobacz mniej

Zamów zwrot online tutaj. Etykieta wysyłkowa zostanie dostarczona przez kuriera.

W dniu odbioru otrzymasz SMS z informacją o godzinie przybycia kuriera.

Kulina prodejny a showroom

Odesłanie innym sposobem

Zobacz więcej Zobacz mniej

Wyślij paczkę dowolną metodą na adres:

FROGMAN s.r.o.
KULINA Group a.s.

22736F
Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polsko

Rachunek za odesłanie prosimy wysłać na info@kulina.pl, a zwrócimy Państwu koszty.

Zwroty i reklamacje - formularz zwrotu online

W pierwszym kroku wybierz rodzaj zgłoszenia, które chcesz otworzyć. Aby to zrobić, będziesz potrzebować numeru zamówienia i adresu e-mail, który podałeś podczas składania zamówienia.

 

Często zadawane pytania

Czy muszę zwrócić produkty na własny koszt?

Świadczymy usługi premium, także w zakresie zwrotu towaru. Jeśli wybierzesz odbiór ze swojego adresu przez kuriera DPD, wysyłka zwrotna jest dla Ciebie bezpłatna. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z własnego kuriera, wyślij nam kopię paragonu, a zwrócimy Ci koszty wysyłki.
Więcej informacji znajdziesz na: https://www.kulina.pl/wszystko-o-zakupach/reklamacja-i-zwrot/.

Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do naszego magazynu.

W jaki sposób rozpatrywana jest reklamacja?

Wyślij do nas produkt bezpłatnie za pośrednictwem kuriera DPD lub przynieś paczkę do jednego z punktów odbioru Packeta lub DPD.
Możesz śledzić status swojej reklamacji w aplikacji Retino. Po utworzeniu wniosku otrzymasz link wraz z informacjami o procedurze.
Szczegółowy opis procedury znajdziesz tu: https://www.kulina.pl/wszystko-o-zakupach/reklamacja-i-zwrot/.

Jak przebiega proces rozpatrywania reklamacji?

Wyślij do nas produkt bezpłatnie za pośrednictwem kuriera DPD.
Śledź status swojej reklamacji w aplikacji Retino. Po utworzeniu wniosku otrzymasz link wraz z informacją o kolejnych krokach postępowania.
Szczegółową procedurę znajdziesz tutaj:: https://www.kulina.pl/wszystko-o-zakupach/reklamacja-i-zwrot/.

Jak zapakować towar do zwrotu i co powinno znaleźć się w paczce?

Odeślij towar, który chcesz zwrócić, jeśli to możliwe w oryginalnym opakowaniu, wraz z wydrukowanym formularzem zwrotu, który był w paczce (lub jeśli go już nie masz, wypełnij formularz online tutaj).
Zapakuj towary tak, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. Użyj gazet lub folii bąbelkowej, aby zabezpieczyć delikatne produkty.

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?
Wszystko o zakupach w KULINIE