Płatność

Najczęstsze sposoby zapłaty za zamówienia to

Credit Card

Płatność kartą online

Najszybszy i najbezpieczniejszy sposób płatności.

Można płacić następującymi kartami: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a VPay.

Przy wprowadzaniu danych karty możesz wybrać, czy mają one zostać zachowane w banku, czy nie. Jeśli je zapiszemy, nie będziesz musiał ponownie wpisywać danych do płatności przy każdym zakupie.

Płatność kartą jest darmowa.

Online

Coins hand

Za pobraniem

Za zamówienie zapłacisz przewoźnikowi w momencie dostawy, bezpośrednio pod wskazanym przez Ciebie adresem.

Przy dostawie pod wybrany adres, kurierowi można zapłacić gotówką i gotówką.

Może się zdarzyć że kurier nie będzie miał przy sobie terminala płatniczego dlatego przezd dostawą warto skontaktować się z dostawcą.

Za płatność przy odbiorze pobierana jest opłata w wysokości 5 zł.

Bank

Tradycyjny przelew bankowy

Po potwierdzeniu przez Ciebie zamówienia w ostatnim kroku procesu pojawi Ci się instrukcja płatności z naszym numerem konta, numerem zamówienia oraz z kodem QR który możesz wykorzystać do zrealizowania płatności. Instrukcje otrzymasz również drogą mailową.

Realizacja zamówienia może potrwać dłużej z powodu oczekiwania na płatność. Przelewy między bankami mogą trwać do 48 godzin.

Po złożeniu zamówienia produkty zostaną dla Ciebie zarezerwowane. Płatność musi nastąpić w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Inne możliwości płatności

Apple Pay

Apple pay

Apple Pay to łatwy i bezpieczny sposób płacenia za pomocą iPhone'a, iPada, Apple Watch i komputera Mac bez konieczności fizycznego korzystania z karty kredytowej czy gotówki. Wystarczy zapisać kartę płatniczą na urządzeniu, z którego chcemy dokonywać płatności.
Płać za pomocą Apple Pay tak samo łatwo, bezpiecznie i szybko, jak za pośrednictwem bramki do płatności online kartą.

Google Pay

Google Pay

Google Pay to łatwa i bezpieczna metoda płatności, która wymaga posiadania karty płatniczej zapisanej w aplikacji Sklep Google, na koncie Google lub w przeglądarce Chrome.
Płać za pomocą Google Pay ztak samo łatwo, bezpiecznie i szybko, jak za pośrednictwem bramki do płatności online kartą.

Realizacja bonów podarunkowych

Za zamówienie można również zapłacić za pomocą bonu podarunkowego.

Jak to zrobić?

  • Dodaj do koszyka produkt, który chcesz kupić.
  • W koszyku, w pierwszym kroku zaznacz pole "Mam rabat / bon podarunkowy".
  • Wpisz numer bonu w polu "Wstaw kupon rabatowy" i kliknij przycisk dodaj.

Bony upominkowe Kulina są INNE. SERIO!

Koniec z niewykorzystanymi lub wręcz niechcianymi bonami! Jesteśmy sklepem internetowym klasy premium i obsługa klasy premium jest czymś oczywistym. I dotyczy to również bonów podarunkowych.

  • Obdarowany ma... eee... całe życie na jego wykorzystanie. Ważność jest nieograniczona. Poważnie!
  • Bon można również zrealizować na przedmioty objęte rabatem. Poważnie!
  • Bon można również połączyć z innym kuponem rabatowym lub innym bonem upominkowym. Poważnie!
  • Niewykorzystaną wartość bonu zwrócimy obdarowanemu. Poważnie!
  • I nie tylko, jeśli obdarowana osoba nic nie wybierze (co naszym zdaniem jest mało prawdopodobne) zwrócimy pełną kwotę bonu. Poważnie!
Voucher można zrealizować online na stronie www.kulina.pl . Szczegółowe warunki i instrukcja realizacji bonu podarunkowego: www.kulina.pl/jak-zrealizowac-voucher

Wykorzystanie kodów rabatowych

Możesz częściowo zapłacić za swoje zamówienie używając kodu rabatowego, który mogłeś otrzymać od nas drogą mailową lub w ramach akcji promocyjnej.

W ramach jednego zamówienia nie można stosować łącznie wielu kodów rabatowych.

Jeśli chcesz zrealizować bon podarunkowy i kod rabatowy w tym samym zamówieniu, chociaż nasz system sklepowy nie może/nie umie tego zrobić, nasz zespół obsługi klienta może, proszę napisz swoje życzenie w sekcji uwag w koszyku w trzecim kroku.

Zwrot kosztów

W Kulinie masz możliwość zwrotu towaru do 60 dni od złożenia zamówienia zamiast ustawowych 14 dni. Jeśli odstępujesz od umowy, rozpatrzyliśmy Twoją reklamację lub musimy zwrócić Ci pieniądze z innego powodu, zazwyczaj zwracamy Ci pieniądze w taki sam sposób, w jaki zapłaciłeś za zamówienie, przykłady podajemy poniżej. Jeśli wolisz inną metodę zwrotu pieniędzy, nasz zespół obsługi klienta może Ci pomóc.

Phone info@kulina.pl
Email +48 22 688 78 07
dni robocze 8:00-14:00

Na kartę

Gdy zapłacisz kartą, zwrócimy Ci pieniądze na Twoją kart. W tym przypadku nie musisz wysyłać nam numeru konta.

Przelewem

Jeśli zapłaciłeś przelewem, zwrócimy Ci pieniądze na Twoje konto bankowe.

Apple Pay i Google Pay

Środki zwrócimy na kartę zarejestrowaną w Apple Pay / Google Pay. W tym przypadku nie musisz wysyłać nam numeru konta.

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?
Wszystko o zakupach KULINA