W jaki sposób - zwrot produktów

Procedura zwrotu produktów

Zwroty nigdy nie były łatwiejsze! Zawsze masz możliwość odstąpienia od zakupu w ciągu 60 dni bez podania przyczyny. Jak to zrobić?

Dla produktów o standardowych rozmiarach (do 30 kg i do 60 cm długości)

Pencil

Wypełnij formularz zwrotu

Wypełnij wydrukowany formularz zwrotu, który znalazłaś/łeś w paczce z zamówieniem lub wypełnij go online TUTAJ.

Możesz zwrócić towar i odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 60 dni od daty zakupu.

Box

Starannie zapakuj produkty, które odsyłasz

Odeślij produkty, które chcesz zwrócić. Będziemy wdzięczni, gdybyś mógł dołączyć do paczki numer zamówienia lub imię i nazwisko (po prostu napisz to na kartce papieru), abyśmy mogli jak najszybciej zidentyfikować przesyłkę.

Zapakuj produkt w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Użyj gazet lub folii bąbelkowej, aby zabezpieczyć delikatne produkty.

Return

Jak odesłać paczkę?

Zamów kuriera DPD, paczka zostanie odebrana z adresu który wskażesz w zgłoszeniu.

Zwrot jest darmowy.

Bank

Poczekaj na zwrot środków

Pieniądze za zwrócony towar znajdą się na Twoim koncie najpóźniej 7 dni po dostarczeniu paczki zwrotnej do naszego magazynu.

Dla produktów o ponadstandardowych rozmiarach (ponad 30 kg i dłuższych niż 60 cm)

Wypełnij formularz reklamacyjny w taki sam sposób, jak w przypadku produktów o standardowym rozmiarze i skontaktuj się z nami w ostatnim kroku, aby ustalić sposób wysyłki.

Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby umówić się na odbiór przedmiotów ponadgabarytowych.
E-mail: info@kulina.pl

Zwroty/reklamacje - praktyczne informacje

  • Jeśli opakowanie lub produkty są widocznie uszkodzone w momencie dostawy, prosimy o zrobienie zdjęć przed i po rozpakowaniu i przesłanie ich do nas e-mailem najpóźniej w ciągu 24 godzin na adres info@kulina.pl. Możesz też wysłać zdjęcia jako załącznik wypełniając online formularz reklamacji.
  • W przypadku odsyłania produktów w naszym pudełku należy oderwać oryginalną etykietę wysyłkową z adresem lub nakleić na nią nową, tak aby oryginalna była niewidoczna.
  • Status procesu zwrotu/reklamacji możesz śledzić w aplikacji Retino. Jeśli wypełniłeś formularz zwrotu/reklamacji online, otrzymasz od razu link do śledzenia statusu Twojej sprawy oraz do bezpośredniej komunikacji z obsługą klienta poprzez e-mail. Jeśli skorzystasz z drukowanego formularza zwrotu, który jest dołączony do każdego z naszych zamówień, po dostarczeniu przesyłki do naszego magazynu otrzymasz link do śledzenia statusu zwrotu/reklamacji.
  • Jeśli zapłaciłeś online (płatność kartą kredytową/debetową, natychmiastowy przelew bankowy, Google Pay, Apple Pay), kwota zostanie zwrócona na konto powiązane z kartą kredytową/debetową, z której dokonano płatności. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem klasycznym środki przelejemy na konto wskazane w formularzu zwrotu. Pieniądze wrócą na Twoje konto najpóźniej w ciągu 7 dni od dostarczenia zwracanego towaru do naszego magazynu.
  • Procedura reklamacji jest częścią regulaminu sklepu.

Metody zwrotu

DPD

Odbiór z dowolnego adresu przez kuriera DPD

Zobacz więcej Zobacz mniej

Zamów zwrot online tutaj. Etykieta wysyłkowa zostanie dostarczona przez kuriera.

W dniu odbioru otrzymasz SMS z informacją o godzinie przybycia kuriera.

Kulina prodejny a showroom

Odesłanie innym sposobem

Zobacz więcej Zobacz mniej

Wyślij paczkę dowolną metodą na adres:

FROGMAN s.r.o.
KULINA Group a.s.

22736F
Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polsko

Rachunek za odesłanie prosimy wysłać na info@kulina.pl, a zwrócimy Państwu koszty.

Zwroty i reklamacje - formularz zwrotu online

W pierwszym kroku wybierz rodzaj zgłoszenia, które chcesz otworzyć. Aby to zrobić, będziesz potrzebować numeru zamówienia i adresu e-mail, który podałeś podczas składania zamówienia.

 

Często zadawane pytania

Czy muszę zwrócić produkty na własny koszt?

Świadczymy usługi premium, także w zakresie zwrotu towaru. Jeśli wybierzesz odbiór ze swojego adresu przez kuriera DPD wysyłka zwrotna jest dla Ciebie bezpłatna.

Jeśli zdecydujesz się skorzystać z własnego kuriera, wyślij nam kopię paragonu, a zwrócimy Ci koszty wysyłki.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?

Jeśli zapłaciłeś przez bramkę GoPay/Stripe (płatność kartą kredytową/debetową, przelew natychmiastowy, GooglePay lub ApplePay), kwota zostanie zwrócona na konto powiązane z kartą debetową/kredytową, z której dokonano płatności. W przypadku płatności za pobraniem lub zwykłym przelewem bankowym, środki przelejemy na konto wskazane w formularzu zwrotu (drukowanym lub online). Zwrot zostanie dokonany w ciągu 7 dni (najpóźniej) od daty dostarczenia zwracanego towaru do naszego magazynu.

Jak zapakować towar do zwrotu i co powinno znaleźć się w paczce?

Odeślij towar, który chcesz zwrócić, jeśli to możliwe w oryginalnym opakowaniu, wraz z wydrukowanym formularzem zwrotu, który był w paczce (lub jeśli go już nie masz, wypełnij formularz online tutaj).
Zapakuj towary tak, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. Użyj gazet lub folii bąbelkowej, aby zabezpieczyć delikatne produkty.

Co mam zrobić jeśli nie otrzymałem pieniędzy za zwrot w ciągu 14 dni?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w wiadomości email info@kulina.pl, natychmiast sprawdzimy Twój zwrot.

Co mam zrobić, jeśli otrzymałem coś innego lub jeśli czegoś brakuje?

Poinformuj nas o tym przez formularz TUTAJ i wybierz odpowiedni rodzaj zgłoszenia. Jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą i pomożemy rozwiązać problem zgodnie z Twoimi oczekiwaniami

Nie znalazłeś tego czego szukałeś?
Wszystko o zakupach w KULINIE