• Towar jest fizycznie dostępny na magazynie i możemy go wysłać natychmiast.
  • W przypadku zamówienia do godziny 16:00 towar zostanie wysłany jeszcze tego samego dnia.
  • Czas dostawy do Polski to 2 dni robocze od wysłania. W dzień wysyłki otrzymają Państwo e-mail z numerem paczki i linkiem do strony, gdzie można śledzić przesyłkę.
  • Informacje o dostępności towaru na magazynie aktualizują się co 10 minut.

Zwroty i reklamacje

 

 

W jaki sposób dokonać zwrotu lub reklamacji towaru?

  

  

Ekskluzywna usługa dla naszych klientów - w przypadku zwrotu lub reklamacji towaru zapewniamy darmowy odbiór przesyłki!

 

  • Jeżeli produkt z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, w ciągu 30 dniu mogą go Państwo zwrócić bez podania przyczyny.
  • W przypadku zwrotu lub reklamacji prosimy o kontakt przez infolinię 800 012 033
  • W ciągu dwóch dni kurier odbierze przesyłkę bezpośrednio z Państwa domu! Państwo nie muszą się już o nic martwić.

 

 

Pomimo że w sortymencie sklepu internetowego Kulina.pl znajdą Państwo wyłącznie produkty najwyższej jakości najlepszych światowych marek, nigdy nie można w pełni wykluczyć wady materiału czy ewentualnego błędu w procesie produkcyjnym. Rozumiemy, że żadna reklamacja nie jest przyjemna, dlatego też na pierwszym miejscu stawiamy zawsze natychmiastowe rozwiązanie problemu zgodnie z życzeniem klienta.

 

 

 

Jak dokonywać reklamacji?

 

  • W przypadku jakiegokolwiek problemu z produktem, prosimy o natychmiastowy kontakt. W ramach gwarancji produkt w większości przypadków wymieniany na nową sztukę, nie dokonujemy żadnych napraw. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie zechcą Państwo nowego produktu, zwrócimy Państwu 100% z ceny.
  • Jeżeli rozpakowując przesyłkę stwierdzą Państwo, że produkt jest uszkodzony, prosimy o natychmiastowy kontakt. Prześlemy Państwu nową sztukę i sami rozwiążemy problem z kurierem. Państwo nie muszą się już o nic martwić!
  • W przypadkach wielu produktów nie muszą Państwo odsyłać reklamowanego produktu z powrotem do nas, dzięki czemu wyraźnie zaoszczędzimy Państwa czas i przyspieszymy rozwiązanie reklamacji. Nasi pracownicy zawsze podają dokładną informację o tym, w jaki sposób reklamacja będzie rozpatrywana oraz jeśli konieczny jest zwrotu produktu.
  • Odbiór przesyłki jest zawsze organizowany i opłacany przez nas.
  • Jeżeli problem z produktem pojawi się dopiero po okresie objętym gwarancją, również prosimy o kontakt. Jeżeli stwierdzimy, że problem jest spowodowany wadą materiału, która wcześnie nie była widoczna, również w takim wypadku wymienimy produkt na nową sztukę.

 

 

Wszystkie informacje o zakupach

 

 



zawartość
0 pozycji
cena całkowita


Informacje

Kulina.pl

DLACZEGO KUPOWAĆ U NAS?
  • Ekskluzywny wybór prestiżowych marek
  • Szeroki asortyment
  • Video-prezentacje produktów
  • Bogate stany magazynowe
  • Zwroty towaru bez ponoszenia kosztów przesyłki
  • Przeszkolony personel
  • Gwarancja dostarczenia produktu w doskonałym stanie
  • Preferencyjne warunki reklamacji


Informacje o nowościach i promocjach?


Copyright © 2016 www.kulina.pl | Mapa strony