Zwrot i reklamacja produktów

Zwrot towarów jeszcze nigdy nie był tak prosty! Zawsze masz prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 60 dni, bez podania przyczyny. Jak to zrobić?

 

Procedura zwrotu/reklamacji towarów

KROK 1

W paczce znajduje się formularz zwrotuMożesz również skorzystać z wersji elektronicznej TUTAJ (w tym przypadku prosimy o dołączenie czystego formularza do zwrotu w celu szybkiej identyfikacji przesyłki). Towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 60 dni od daty zakupu.

KROK 2

Jeśli to możliwe, zapakuj zwracany towar w oryginalne opakowanie wraz z formularzem zwrotu. Prosimy o zapakowanie produktów w taki sposób, aby nie uległy uszkodzeniu w transporcie. W przypadku uszkodzenia lub zużycia, kwota zwrotu może zostać pomniejszona o kwotę, o jaką została pomniejszona wartość towaru. 

KROK 3

Wybierz jedną z poniższych opcji odesłania towaru. Prosimy o zapoznanie się z ważnymi punktami procedury zwrotu i reklamacji. 

 

Wybierz jedną z opcji odesłania zamówienia

Odbiór przez kuriera GLS spod wskazanego adresu

Zamów odbiór przez kuriera online, korzystając z linku na formularzu zwrotu. W dniu odbioru otrzymasz SMS z godziną przyjazdu. Etykieta adresowa zostanie wydrukowana przez kuriera, który odbierze przesyłkę. Wysyłka zwrotna w ten sposób jest BEZPŁATNA.

Wyślij paczkę za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej na adres

FROGMAN s.r.o. / Pošta bez hranic
Kulina group a.s. /22736
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska
(na własny koszt)

 

Zwroty / Wymiana - Ważne informacje

  • Jeśli opakowanie lub produkty są widocznie uszkodzone, prosimy o zrobienie zdjęć przed i po rozpakowaniu a następnie przesłanie ich do nas e-mailem na adres info@kulina.pl w ciągu 24 godzin lub wpisanie ich w poniższym formularzu przy zakładaniu sprawy online. Dostarczymy Ci nowy produkt.
  • Proszę oderwać oryginalną etykietę adresową lub ponownie przykleić nową tak, aby oryginalna nie była widoczna.
  • Gdy dokonasz zgłoszenia online bedziesz mógł śledzić status swojego zwrotu/rekomendacji w aplikacji Retino. Prześlemy Ci link umożliwiający śledzenie statusu sprawy i natychmiastową komunikację z działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej. W innym wypadku, informacja zostanie wysłana dopiero, gdy zarejestrujemy przesyłkę w naszym magazynie.
  • W przypadku płatności za pośrednictwem bramki GoPay (płatność kartą, przelew natychmiastowy, Google Pay), kwota zostanie wypłacona na konto/kartę, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności za pobraniem lub tradycyjnym przelewem bankowym, przelejemy środki na konto podane przez Ciebie w formularzu zwrotu lub wprowadzone podczas zakładania sprawy online. W ciągu 7 dni od daty dotarcia zwracanego towaru do naszego magazynu.
  • Procedura reklamacyjna jest częścią regulaminu.