Dostawa

Delivery

Darmowa dostaw od 499 zł.

Refresh

Zwrot towaru do 60 dni na nasz koszt

Box

Natychmiastowa wysyłka, mamy wszystko w magazynie

Resize

Dostawa przesyłek wielkogabarytowych

Dostawa na adres

Paczka jest zbyt duża lub ciężka? Zamówcie dostawę do drzwi, na dowolny adres w Polsce.

Doručení na adresu - kurýr DPD

Dostawa na adres - Kurier DPD

Zobacz więcej Zobacz mniej
15 zł

Podstawowe informacje

  • Dostawa zamówienia odbywa się w ciągu trzech dni roboczych od momentu wysłania, w godzinach 8:00 - 18:00.
  • Link do śledzenia przesyłki znajduje się w e-mailu, generowanym przez nasz system automatycznie, po odesłaniu zamówienia oraz w e-mailu od polskiej firmy kurierskiej po przyjęciu zamówienia do doręczenia. Po przekazaniu paczki do polskiego oddziału DPD możesz w każdej chwili sprawdzić status swojej przesyłki na stronie www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/.
  • O pierwszej próbie doręczenia zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail lub SMS.
  • Możesz także zmienić adres dostawy paczki, zmienić czas jej doręczenia lub przekierować do jednego z ponad 10000 punktów DPD Pickup.
  • Przesyłka za pobraniem może zostać opłacona gotówką lub kartą ale przed dostawą radzimy upenić się czy kierowca ma przy sobie terminal mobilny.
  • Z działem obsługi klienta DPD można się skontaktować pod numerem +48 22 577-55-55 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.

Kiedy kurier dostarczy Twoją przesyłkę?

Aktualny termin dostawy zobaczysz w szczegółach produktu lub w koszyku, podczas realizacji zamówienia. Przesyłka dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Przegapiłeś dostawę?

Jeśli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem i nie umówisz się na późniejszą dostawę, paczka zostanie automatycznie dostarczona następnego dnia roboczego. W przypadku drugiego nieudanego doręczenia, paczka jest automatycznie kierowana do zwrotu. Możesz zarządzać swoją przesyłką tutaj mojapaczka.dpd.com.pl/login lub skontaktować się z działem obsługi DPD www.dpd.com/pl/pl/o-dpd/kontakt-2/dzial-obslugi-klienta/.

Doručení na adresu - kurýr GLS

Dostawa na adres - kurier GLS

Więcej informacji Mniej informacji
20 zł

Podstawowe informacje

  • Dostawa zamówienia realizowana jest następnego dnia roboczego po wysyłce, między 8:00 - 18:00.
  • Link do śledzenia przesyłki otrzymasz mailem po przyjęciu przez firmę kurierską zamówienia Status paczki można w każdej chwili zweryfikować na stronie https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek.
  • E-mail od GLS zawiera link z możliwością przekierowania przesyłki do placówek GLS, wybranego przez Ciebie punktu Szybkiej Paczki,inny adres, lub zmienić datę dostawy na inny dzień.
  • W dniu dostawy kurier będzie się z Państwem kontaktował za pośrednictwem SMS, wyśle informacją o czasie przyjazdu.
  • Nie ma możliości złożyć zamówinia z płatnością za pobraniem przy dostawie GLS.
  • Obsługa klienta GLS jest dostępna pod numerem tel. +48 46 814 82 20 lub +48 804 262 262 w dni robocze od 7 do 19..

Kiedy kurier dostarczy Twoją przesyłkę?

Aktualny termin dostawy zobaczysz w szczegółach produktu lub podczas realizacji zamówienia w koszyku. Przesyłka jest zazwyczaj dostarczana następnego dnia roboczego po wysłaniu, lub w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia (następnego dnia roboczego po przekazaniu przewoźnikowi).

Przegapiłeś dostawę?

Jeśli kurier nie zastanie Cię na adresie dostawy i nie umówisz się na inny termin, paczka będzie dostarczona ponownie w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych. Po 2 nieudanych próbach doręczenia zostanie automatycznie zwrócona do naszego magazynu.

Doručení na adresu - kurýr DHL

Dostawa na adres - Kurier DHL

Zobacz więcej Zobacz mniej
20 zł

Podstawowe informacje

  • Dostawa odbywa w ciągu trzech dni roboczych od momentu wysłania, w godzinach 8:00 - 18:00.
  • Link do śledzenia przesyłki znajduje się w e-mailu, generowanym przez nasz system automatycznie, po odesłaniu zamówienia oraz w e-mailu od polskiego oddziału firmy kurierskiej po przyjęciu zamówienia do doręczenia. W każdej chwili możesz sprawdzić status swojej przesyłki na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/.
  • W mailu od DHL znajduje się również link umożliwiający przekierowanie przesyłki do punktów odbioru DHL ParcelShop, na inny adres lub zmianę terminu dostawy na inny dzień.
  • W dniu dostawy otrzymasz sms-a od kuriera z godziną przyjazdu.
  • Kurier posiada przy sobie terminal mobilny więc jeżeli zamówiłeś przesyłkę z płatnością przy odbiorze, możesz zapłacić gotówką lub kartą.
  • Obsługa klienta DHL jest dostępna pod numerem +48 42 6 345 345 w dni robocze od godziny 8 do 18.

Kiedy kurier dostarczy Twoją przesyłkę?

Aktualny termin dostawy zobaczysz w szczegółach produktu lub w koszyku, podczas realizacji zamówienia. Przesyłka dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Przegapiłeś dostawę?

Jeśli kurier nie zastał Cię w domu i nie umówisz się na późniejszą dostawę, paczka będzie przechowywana w punkcie odbioru PPL. Kurier poinformuje Cię o tym w wiadomości sms i e-mail. Zamówienie będzie przechowywane w ParcelShop przez 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie paczka zostanie zwrócona nadawcy.

Doručení na adresu  - Gebrüder Weiss

Dostawa na adres - Gebrüder Weiss

Zobacz więcej Zobacz mniej
Resize przesyłki wielkogabarytowe
119 zł

Podstawowe informacje

  • Transport paletowy dla towarów wielkogabarytowych lub nadmiernie ciężkich, które nie spełniają warunków standardowego transportu przesyłek.
  • Bezpłatna wysyłka dla zamówień od 500 zł nie dotyczy zamówień o ponadstandardowej wielkości wymagających transportu na palecie.
  • Zapowiedź telefoniczna w dniu dostawy i zgłoszenie 30 min. przed dostawą.
  • Kierowca rozładuje paletę obok drzwi wejściowych lub na podjeździe. Wniesienie na piętro niestety nie jest częścią usługi.
  • Zamówienie musi być opłacone z góry, nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.
  • W sprawie dostawy przesyłki możesz skontaktować się z firmą kurierską za pomocą formularza kontaktowego www.gw-world.com/pl/formularzkontaktowy.

Kiedy kurier dostarczy Twoją przesyłkę?

Aktualny termin dostawy zobaczysz w szczegółach produktu lub w koszyku, podczas realizacji zamówienia. Przesyłka dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 4 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Odbiór osobisty - paczkomaty InPost

Nie chcesz lub nie możesz czekać na przyjazd kuriera? W tym przypadku wybierz jeden z prawie 14 000 paczkomatów.

InPost

Odbiór osobisty - paczkomaty InPost

Zobacz więcej Zobacz mniej
10 zł

Podstawowe informacje

  • Do odbioru przesyłki z paczkomatu potrzebny jest telefon komórkowy. Paczkę możesz odebrać przy pomocy aplikacji InPost Mobile, kodu QR lub kodu odbioru.
  • W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie w aplikacji oraz komunikat mailowy który będzie zawierał kod odbioru (6 cyfr) oraz kod QR. Skrzynkę możesz otworzyć zdalnie za pomocą aplikacji, skanujac kod QR lub podając na ekranie numer telefonu i 6 cyfrowy kod. Skrytka otworzy się, uwalniając Twoją paczkę. Nie zapomnij zamknąć drzwiczek Cały proces odbierania paczki trwa mniej niż 30 sekund. Za przesyłkę należy zapłacić z góry.
  • Paczkomaty są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Na odbiór masz 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie.
  • Konkretny Paczkomat możesz wybrać podczas finalizacji zamówienia w koszyku, w drugim kroku "Wysyłka i płatność".
  • Płatność za przesyłkę kartą lub gotówką bezpośrednio w Paczkomacie nie jest możliwa.
  • Więcej informacji znajdziesz na stronie inpost.pl/odbieram.

Kiedy przesyłka zostanie doręczona do paczkomatu?

Aktualny termin dostawy zobaczysz w szczegółach produktu lub w koszyku, podczas realizacji zamówienia. Przesyłka dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Dodatkowe informacje

Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?

Tak. Zawsze możesz sprawdzić status swojego zamówienia na stronie przewoźnika. Numer przesyłki wraz z linkiem do śledzenia, otrzymasz od przewoźnika, gdy tylko przekażemy mu Twoją przesyłkę do doręczenia.

Co powinienem zrobić, jeśli moja przesyłka jest uszkodzona?

Po otrzymaniu towaru od przewoźnika prosimy o dokładne sprawdzenie dostarczonego towaru.
Nie należy przyjmować przesyłki, która posiada widoczne uszkodzenia.
Jeśli towar jest uszkodzony, nawet gdy opakowanie jest nienaruszone, należy jak najszybciej poinformować nasz dział obsługi klienta, który pomoże rozwiązać problem.

info@kulina.pl
+48 22 688 78 07
dni robocze 8:00-14:00

Chcesz zwrócić lub reklamować produkt?

Jesteśmy e-sklepem premium i nasze usługi premium są oczywistością. I to z uwzględnieniem opcji zwrotu.
W Kulinie możesz zwrócić towar nawet do 60 dni od momentu złożenia zamówienia, zamiast ustawowych 14 dni.
W przypadku zwrotów możesz bezpłatnie zamówić kuriera DPD po odbiór paczki.

O Twój komfort podczas zwrotu lub reklamacji zadba kurier kurier DPD.

DPD

Pełne informacje o darmowym zwrocie znajdziesz TUTAJ.

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?
Wszystko o zakupach w KULINIE